Dyberg Larsen

Målsætning

Som producent og forhandler af designerlamper til hjemmet, kom Dyberg Larsen til os for at optimere deres webshop, der skulle fungere som et ekstra ben i forretningen. De har også flere landsdækkende forhandlere, som de ikke ønskede at udkonkurrere. Vores opgave bestod bl.a. i at adskille sig fra store konkurrenter på markedet for at understøtte salget hos forhandlere og for at øge omsætningen i egen webshop. Derudover var målet at tage hul på nye markeder herunder Tyskland.

Strategi

Vores strategi har haft til formål at øge Dyberg Larsens omsætning i både Danmark og Tyskland. Derfor har vi implementeret et full-funnel setup med både push og pull aktiviteter gennem differentierede målsætninger. For størst mulig effekt har vi arbejdet på tværs af andre platforme som e-mail, SEO og PPC samt med brugeroptimering på websitet.

Hvad vi gør

Vi har etableret en opdeling af varegrupper for at differentiere push og ROAS. Her har vi også haft øje for kundernes forhandlere. Derfor har vi pushet produkter, der er særlige for webshoppen og som ikke tager fra omsætningen hos forhandlerne. I tæt samarbejde med vores Creative team har vi skabt engagerende videomateriale, der styrker Dyberg Larsens brand og skaber tillid hos kunderne. Derudover har sprogversionering med AI gjort det muligt at ekspandere til nye markeder.

Resultater

Vores samarbejde med Dyberg Larsen har forbedret deres online salg og kundetrafik markant. Med en målrettet full-funnel strategi og engagerende videomateriale har vi styrket deres brand og øget kundernes engagement. Ved at differentiere produkterne på webshoppen har vi optimeret salget uden at påvirke forhandlerne negativt. AI-baseret sprogversionering har gjort det muligt at ekspandere til nye markeder. Det tætte samarbejde har løftet deres visuelle identitet og annoncering, hvilket har øget omsætningen og effektiviseret marketingindsatsen.

340%
Stigning i antal køb
756%
Flere tilføjelser til kurv på websitet
396%
Flere kliks til websitet

More data

Paid Social & Creative

Højsæson 2022 vs. 2023

  • 105 % stigning i tilskrevet omsætning
  • -36% fald i CPC

Testimonials

Med Searchminds ekspertise og dybdegående forståelse for vores branche, har vi opnået en markant forbedring af vores online synlighed. Searchmind har løftet vores Paid Social-indsatser til et niveau, der både er fremtidssynet og understøtter de øvrige ben i vores forretning. Searchminds datadrevne tilgang og deres arbejde med vores full-funnel strategi har sikret, at vores digitale indsats er nøjagtigt tilpasset vores behov og fremtidige vækst.

Vi kan varmt anbefale Searchmind, hvis man ønsker at styrke sin digitale tilstedeværelse og opnå målbare resultater.

Kristina Sindberg
Ecommerce - Web manager hos Dyberg Larsen

Collaboration

Nanna Gøbel
Head of Paid Social hos Searchmind

Det er en fornøjelse at arbejde sammen med det initiativrige team hos Dyberg Larsen. Paid Social indsatsen har krævet et strategisk og forretningsmæssigt samspil med Dyberg Larsen, for at finde et setup, der bedst muligt bidrager til deres webshop og tager højde for deres forhandlere.

Sammen har vi løftet frameworket for annonceringen til nye højder for at nå det online omsætningsmål i 2023. I Paid Social har vi haft et tæt samarbejde med vores Creative afdeling, der sammen med kunden har leveret engagerende videomateriale, der har udfyldt hullerne i forskellige kunderejser, så vi kunne nå vores fælles mål."

Skal vi finde dit potentiale? Lad os påvirke og forandre din forretning.

Minding people
Minding business
Kontakt

Searchmind skal bruge dine kontaktoplysninger for at kontakte dig om vores produkter og tjenester. Du kan til enhver tid fravælge kommunikation fra os. Se vores privatlivspolitik for mere information.

Tak for din anmodning -
Vi kontakter dig hurtigst muligt!
Hov! Noget gik galt. Din besked bev ikke sendt.

Searchmind skal bruge dine kontaktoplysninger for at kontakte dig om vores produkter og tjenester. Du kan til enhver tid fravælge kommunikation fra os. Se vores privatlivspolitik for mere information.