Generelle marketing-begreber

November 29, 2024

OOH Markedsføring (Out-of-home Advertising)

Hvad er OOH (Out-of-home Advertising)?

OOH står of Out-of-home Advertising og dækker over al annoncering uden for hjemmet. OOH markedsføring er altså reklamer, som rammer modtageren, mens de er udenfor deres hjem og i offentlige områder; i byen, på vejen, på gaden eller lignende.    

TIP!
Out-of-home Advertising er også kendt som out-of-home media, traditionel markedsføring, udendørs markedsføring m.m.

OOH markedsføring er isært et effektivt værktøj til at øge et brand eksponeringsgrad og øge sin brandværdi.

Typer af OOH (Out-of-home Advertising)

Som tidligere nævnt dækker Out-of-home Advertising over al markedsføring uden for modtagerens hjem. Herunder finder du nogle af de populære typer af Out-of-home Advertising:

  • Reklametavler
  • Busreklamer
  • Taxareklame
  • Displays
  • Banner på bygninger mv.

Vil du have sparring ift., hvordan du kan bruge - og få mest mulig ud af - OOH markedsføring i din marketing? Ring til os på 30 12 42 72

Skal vi finde dit potentiale? Lad os påvirke og forandre din forretning.

Minding people
Minding business
Kontakt

Searchmind skal bruge dine kontaktoplysninger for at kontakte dig om vores produkter og tjenester. Du kan til enhver tid fravælge kommunikation fra os. Se vores privatlivspolitik for mere information.

Tak for din anmodning -
Vi kontakter dig hurtigst muligt!
Hov! Noget gik galt. Din besked bev ikke sendt.

Searchmind skal bruge dine kontaktoplysninger for at kontakte dig om vores produkter og tjenester. Du kan til enhver tid fravælge kommunikation fra os. Se vores privatlivspolitik for mere information.