Searchminds tilgang til ambitiøse strategier og dedikation til faglig dygtighed inden for blandt andet SEO og PPC har bidraget til, at vi endnu engang er nomineret til European Search Awards for vores arbejde i 2023 - denne gang i 8 kategorier. Vores nomineringer er et bevis på, at vi har et stærkt team af fagligt dygtige medarbejdere, som er med til at sætte standarden i branchen - og det er vi utroligt taknemmelige for og stolte over.
Vi er nomineret i:
- Best Large Integrated Search Agency
- Organic Basics: Best Use of Search - Retail / Ecommerce (PPC) (LARGE)
- Organic Basics: Best Use of Search – FASHION (LARGE)
- ANGULUS: Best Use of Search - B2C (SEO) (LARGE)
- Dyberg Larsen: Best Low Budget Campaign (SEO) (LARGE)
- Fleggaard: Best Local Campaign (PPC) (LARGE)
- Adax: Best Low Budget Campaign (PPC) (LARGE)
- Fleggaard: Best PPC Campaign (LARGE)
I puljen som bedste store integrerede search-bureau
Hos Searchmind gør vi en stor ære ud af at rådgive kunderne med udgangspunkt i at skabe synergi på tværs af hele kunderejsen og på tværs af kanaler. Derfor er vi særligt stolte af at være nomineret i kategorien "Best Large Integrated Search Agency".
Denne nominering er for os en anerkendelse af vores succesfulde samarbejder på tværs af alle vores service-ben, herunder SEO, PPC, paid social, content & creative, e-mail marketing og martech. At være nomineret til 'Best Large Integrated Search Agency' demonstrerer, at vi er med i branchens elite for vores evne til at levere omfattende, integrerede strategier, der giver målbare resultater.
Vores strategiske fokus på lav medarbejder-churn og en støttende virksomhedskultur er også afgørende.
“Stabiliteten i vores teams giver os mulighed for at opretholde kontinuitet i kunderelationerne, og det er en sjælden fordel i en branche, der har tradition for at have svært ved at holde på medarbejderne"
CPO hos Searchmind, Kasper Kolaski Olesen.
Den stærke kultur gør, at vores teams altid stræber efter at udfordre sig selv og deres kunder positivt, hvilket fører til nomineringer i 8 kategorier i år.
Forbedring af budstrategier og udnyttelse af data i PPC-kampagner
En af de største udfordringer på PPC-området i 2023 har været optimering af budstrategier på et meget konkurrencepræget marked. Vores tilgang har blandt andet involveret brugen af machine learning til at justere bud i realtid. Dette har medført, at vi har maksimeret udbyttet af annoncekronerne og opnået en overlegen ROAS.
Vores arbejde med at finjustere og optimere kundernes PPC-kampagner har ikke kun markant forbedret vores kunders synlighed og ROI, men har også udfordret vores team til at tilpasse sig nye metoder og skræddersy deres arbejde til de specifikke kundebehov.
Brug af machine learning for Adax
I vores kampagne for Adax udnyttede vi machine learning-algoritmer til at justere bud og allokere budget i realtid, hvilket maksimerede effektiviteten selv med begrænsede ressourcer hos kunden. Denne tilgang hjalp os med at overstige performance og opnå en betydelig stigning i ROAS.
Nomineret i: Best Low Budget Campaign (PPC) (LARGE)
Datadrevet målretning for Fleggaard
Vores arbejde med Fleggaard demonstrerede, hvordan datadrevne strategier kunne genoplive et brands digitale tilstedeværelse. Ved at analysere historiske købsdata og integrere dem med aktuelle markedstendenser målrettede vi vores PPC-indsats specifikke geografiske områder, hvilket øgede butiksbesøg og online transaktioner med overbevisende profitmarginer.
Nomineret i: Best Local Campaign (PPC) (LARGE) & Best PPC Campaign (LARGE)
Udvidet markedspenetration for Organic Basics
Organic Basics har med vores hjælp ekspanderet til nye markeder. I 2023 fordoblede vi deres tilstedeværelse fra 5 til 10 markeder og demonstrerede vores evne til at tilpasse og skalere globalt sammen med vores kunder.
Nomineret i: Organic Basics: Best Use of Search - Retail / Ecommerce (PPC) (LARGE) & Organic Basics: Best Use of Search – FASHION (LARGE)
Forbedring af page speed og metadata for bedre SEO-performance
Vores SEO-team har leveret flotte resultater i kraft af deres omhyggelige arbejde med blandt andet optimering af metadata og page speed gennem strømlinet kode og forbedrede billedfiler, hvilket skabte et robust fundament for vores SEO-strategier i 2023.
Vores teams grundige dataanalyse og robuste tekniske færdigheder har i høj grad forbedret organisk synlighed og engagement på tværs af vores kundeportefølje.
Desuden har de demonstreret deres evne til at tilpasse sig selv med begrænsede budgetter. Ved at optimere generiske søgetermer, forbedre website-arkitektur og strategisk implementere schema-markup har vi markant hævet konverteringsrater og den overordnede website-performance.
Disse resultater understreger vores SEO-teams ekspertise og de målbare resultater, vi leverer, hvilket bidrager til vores nomineringer for arbejdet med kunder som ANGULUS og Dyberg Larsen.
Nomineringer: Best Use of Search - B2C (SEO) (LARGE) & Best Low Budget Campaign (SEO) (LARGE)
Klar til take off
Dommerne ved European Search Awards lægger vægt på den overordnede strategi og hvordan målgruppen effektivt nås. Implementering og kreativitet står centralt, sammen med behovet for at vise konkrete, overbevisende resultater. Hver kampagne undersøges for unikke elementer, og klarhed i mål og resultater er essentielt.
Vi ser frem til at pakke kufferten og drage til award-showet i Prag den 23. maj, i håbet om at bringe en eller flere priser hjem.
En stor tak til Organic Basics, ANGULUS, Dyberg Larsen, Fleggaard & Adax for et fantastisk samarbejde i 2023. Held og lykke til alle de øvrige finalister!
Skal vi finde dit potentiale? Lad os påvirke og forandre din forretning.
Vi kontakter dig hurtigst muligt!