Generelle marketing-begreber
November 13, 2024
Personalisering
Hvad er personalisering?
Personalisering i forbindelse med marketing og salg er alt fra navnet i emnefeltet i et nyhedsbrev til (næsten) 100% skræddersyede budskaber og indhold i e-mails m.m.
Efterhånden som vi bombarderes med generiske budskaber og annoncer, hvor end vi kigger, bliver personalisering i højere og højere grad vigtigt.
For ikke kun fastholder skræddersyede marketing og oplevelser din målgruppes interesse, så bevæger kunder sig også i højere og højere grad mod brands, der forstår dem og afspejler, hvordan de er.
Hvorfor arbejde med personalisering? 4 gode grunde
Så hvorfor arbejde med personalisering, og kan det virkelig betale sig? Det ser vi gang på gang, at det kan. Og vi giver dig herunder de 4 bedste grunde til hvorfor:
4 grunde til, du bør arbejde med personalisering:
- Det øger konverteringsraten.
- Ingen personaliseringen frustrerer dine kunder og mulige kunder.
- Personalisering øger præferencegrad.
- Personalisering skaber loyalitet.
Som alt i alt vil afspejle sig i din ROI.
Hvordan du arbejder med personalisering afhænger 100% af den enkelte marketingkanal, og derudover afhænger det af den enkelte virksomhed og kunde, hvordan man bør personalisere.
Kunne du tænke dig at komme i gang med personalisering? Tøv ikke med at kontakte os!
Skal vi finde dit potentiale? Lad os påvirke og forandre din forretning.
Vi kontakter dig hurtigst muligt!