Generelle marketing-begreber

October 9, 2024

Personalisering

Hvad er personalisering?

Personalisering i forbindelse med marketing og salg er alt fra navnet i emnefeltet i et nyhedsbrev til (næsten) 100% skræddersyede budskaber og indhold i e-mails m.m.

Efterhånden som vi bombarderes med generiske budskaber og annoncer, hvor end vi kigger, bliver personalisering i højere og højere grad vigtigt. 

For ikke kun fastholder skræddersyede marketing og oplevelser din målgruppes interesse, så bevæger kunder sig også i højere og højere grad mod brands, der forstår dem og afspejler, hvordan de er. 

Hvorfor arbejde med personalisering? 4 gode grunde

Så hvorfor arbejde med personalisering, og kan det virkelig betale sig? Det ser vi gang på gang, at det kan. Og vi giver dig herunder de 4 bedste grunde til hvorfor:

4 grunde til, du bør arbejde med personalisering:

  1. Det øger konverteringsraten.
  2. Ingen personaliseringen frustrerer dine kunder og mulige kunder.
  3. Personalisering øger præferencegrad. 
  4. Personalisering skaber loyalitet. 


Som alt i alt vil afspejle sig i din ROI



Hvordan du arbejder med personalisering afhænger 100% af den enkelte marketingkanal, og derudover afhænger det af den enkelte virksomhed og kunde, hvordan man bør personalisere.

Kunne du tænke dig at komme i gang med personalisering? Tøv ikke med at kontakte os! 

Skal vi finde dit potentiale? Lad os påvirke og forandre din forretning.

Minding people
Minding business
Kontakt

Searchmind skal bruge dine kontaktoplysninger for at kontakte dig om vores produkter og tjenester. Du kan til enhver tid fravælge kommunikation fra os. Se vores privatlivspolitik for mere information.

Tak for din anmodning -
Vi kontakter dig hurtigst muligt!
Hov! Noget gik galt. Din besked bev ikke sendt.

Searchmind skal bruge dine kontaktoplysninger for at kontakte dig om vores produkter og tjenester. Du kan til enhver tid fravælge kommunikation fra os. Se vores privatlivspolitik for mere information.